понедельник, 21 октября 2013 г.

Design Living Tendency: наймасштабніша в Україні виставка нових тенденцій в інтер"єрі, на котрій представлені меблі, світло, декор, домашній текстиль та декор вікна.

Моя статья о впечатлениях о выставке для http://varosh.com.ua/all/post/ideishow/design-living-tendency-masshtabna-vistavka-mebliv-dekoru-svitla-ta-domashnogo-tekstilyu#.UmTbN_nwmGc
там немножко сократили текст, а тут публикую оригинал в полном обьеме:

Щорічно, восени , до Києва приїздять спеціалісти зі всієї України, щоб ознайомитися з новими колекціями, іноваціями та новітніми тенденціями представленими провідними українськими та закордонними виробниками.

Виставка щороку об"єднує талановитих і прогресивних дизайнерів, декораторів, архітекторів і виробників, зацікавлених в розвитку у сфері інтер"єрного дизайну та меблевих технологій. Design Living Tendency генерує нові напрямки та задає тон сучасному мистецтву створення інтер"єрів, створює простір для втілення ідей та творчих презентацій.
Виставка Design Living Tendency- це не тільки демонстрація певного продукту, але і його можливостей продажу та реалізації безпосередньо. Більшість проектів реалізованих у співпраці з найкращими українськими та європейськими дизайнерами стають чудовим представленням креативних і часто досить авангардних ідей.

Цьогорічна виставка, була присвячена дуже актуальній сьогодні екологічній тематиці та тенденціям в out-home дизайні. Майстер-класи та представлені на території виставки  в рамках Театру Сучасного Дизайну дизайнерські інсталяції теж були створені для висвітлення проблематики саме цих тем. Більшість виробників, що представляли на виставці свою продукцію пітримали тематику і оформили свої стенди з елементами еко-дизайну.

Про інсталяції та Театр Сучасного Дизайну:

Кожного року, в рамках Design Living Tendency талановиті дизайнери, авторські студії та архітектурні майстерні з усієї України мають змогу стати учасником виставки інсталяцій на території Театру Сучасного Дизайну, попередньо зареєструвавшись через мережу інтернет на сторінках в соціальних мережах.
Головним завданням цього року було створення тераси в еко-стилі, показати застосування еко-дизайну в інтер"єрі, сучасні технології, їх особливості та переваги. Також важливою умовою є використання ключової тематики виставки - меблі, текстиль, світло, флористика, декор та різноманітні покриття. Головний акцент був поставлений на використанні натуральних, екологічно чистих матеріалів, їх переваг в фокусі впливу на навколишнє середовище та сприйняття їх людиною.
Серед представлених еко-терас були роботи 10 учасників виставки: Юлія Кононенко, Ольга Курилюк, Альона Ливиненко, Тетяна Радунцева, Евгеній Литвиненко, Юлія Супрун, Маряна Голюк та Андрій Головкін, Ірена Брик, Михеєва Юлія, Софія Гупаловська. 

Еко-тематика в інсталяціях була розкрита по-різному. Хтось поставив акцент на натуральності матеріалів, інші - навпаки, вирішили використати сучасні матеріали та технології.

Особливо хочеться відзначити проект Юлії Кононенко "Yellow Summer", створений для відпочинку на літніх терасах та відкритому подвір"ї. Вигин жовтих ліній, витончені конструктивні форми та елегантність дизайну забезпечують проекту існування не тільки в екстер"єрі, а й можуть повноцінно існувати в інтер"єрі, створюючи яскраві і теплі акценти спекотного літа. 

Юлія Кононенко "Yellow Summer"

Також варто відзначити лаконічний архітектурний концепт побудови Outhome простору, автором якого є дизайнер Євгеній Литвиненко. Прості форми та лаконічність - ось, що справді може тільки підкреслити ідеальний природній простір, головне не перенасичувати його зайвими деталями.

Євгеній Литвиненко "Построение архитектурного пространства Outhome"

Настрій Середземного моря панував на виставкових терасах аж у двох дизайнерок - Ольги Курилюк та Альони Ливиненко.

Ольга Курилюк "Средиземноморский лимонад"

Альона Ливиненко "Средиземноморье"

Звісно, не обійшлося без використання натуральних природніх матеріалів - дерево, натуральні пеньки, камінь, трава,  мох, сіно, натуральний льняний текстиль та звичайно живі квіти.

Юлія Супрун "Go Native"

Тетяна Радунцева "Теплые вещи"

Еко-тема в інсталяції Ірени Брик розкрилася дуже витончено і по-домашньому затишно. Не можна було пройти повз, щоб ще раз не подивитися на те, як майстерно виконана стеля з ритмічно звисаючих кусків натуральної льняної тканини, та підвішених з неї корзинок з живими квітами, що ще більше вражає. Така собі еко-люстра! А стіл з елементами сіна та моху лаконічно завершує цей настрій та урівноважує загальну кольорову палітру.

Ірена Брик "Блаженство"

А гру світла та тіні з використанням натуральних природніх матеріалів у своїй експозиції затіяла дизайнерка Софія Гупаловська.

Софія Гупаловська "Ow.Ow,ShadoW"

Маряна Голюк, Андрій Головкін Лаборатория леса

Про майстер-класи та лекції:

На території Театру Сучасного Дизайну проходив майстер-клас італійського архітектора, викладача провідного італійського вузу в сфері дизайну Politecnico Di Milano, арт-директора власної студії AntiMeridian Андреа Манфреди (Andrea Manfredi).


Майстер-клас був присвячений сучасному дизайну готелів, ресторанів і громадських закладів, а також використанню в оформленні простору основних принципів sustainability - популялярного сьогодні тренду, основними принципами якого є думка, що екосистема здатна сама себе підтримувати.
Надзвичайно цікаво було послухати про принципи будівництва екологічного житла, про редизайн старого пятизіркового готелю в горах, про особливості організації простору лаунж-салону для Fiat, про інтер"єри сучасних італійських ресторанів та навіть про декор для сицилійських віл. Він роз"яснював детально кожен проект інтер"єру, чому саме так, якими були вимоги замовників та як створювати екологічні інтер"єри , використовуючи сучасні технології та матеріали. Це абсолютний кайф слухати такого професіонала, який ще й до того з таким запалом розповідає про свої проекти. Про виставку і ситуацію українського дизайну загалом, він висловив думку, що український дизайн зараз знаходиться на підйомі, перебуває в постійних пошуках ідей та цікавих проектів. Саме своєю сміливістю та постійним бажанням рости український ринок дизайну стає цікавим для італійських та решти європейських фабрик в перспективі свого подальшого розвитку.

Того ж дня проходив майстер-клас по сервіруванню столів, який проводила відома багатьом своїми проектами по професійному декоруванню компанія Villa Grazia. Вони задекорували
5 столів, кожен виділявся своєю тематикою, кольором, спеціальним тематичним посудом та розмаїттям неймовірних деталей, що створювали такий чудовий настрій загальної експозиції. Чесно кажучи, після майстер-класу я провела ще цілу годину там, роздивляючися всю цю неймовірну красу. Час летить непомітно, коли нас оточують справжні витвори мистецтва.

Новорічна тематика завжди радує око своїми святковими контрастами.

 Тема пташок- це моя слабкість, а ще в таких ніжних кольорах, так взагалі!

 Для романтичної вечері у французькому стилі з ароматом пахучих квітів.

 Морська стилістика чудово доповнена ексклюзивним посудом у тому ж стилі.

А це для милих посиденьок з подругами за ароматним чаєм та кексами.

Ще одну цікаву бесіду про екологічність, еко-дизайн та outdoor провів Віталій Івахов - експерт інтер"єрного ринку, автор та ведучий телепередачі "Курс Интерьера", власник мережі салонів "100% Интерьер". 


Розповів про нові тенденції оформлення простору поза домом, нові механізми  роботи та пропозиції провідних фабрик, їх принципи роботи з дизайнерами. Мені надзвичайно сподобалося, як він охарактеризував проблематику предметного дизайну в Україні, назвав 3 причини, по котрим український предметний дизайн не може вийти на європейський рівень:
1 причина - одноразовість, тобто виконується предмет дизайну єдиний раз, залучивши до процесу майстерні по металу чи по дереву, чи то по іншій спеціалізації. В результаті цієї творчої колаборації створюваний об"єкт набирає ексклюзивної мистецької цінності і більше не повторюється, а предметний дизайн - це тираж, хоч і лімітований в окремих випадках.
2 причина - попсовість, люблять наші дизайнери "милі штучки", такі собі торшери з відра і швабри і займаються переважно деформуванням форми, при цьому нічого у функціональності предмету не змінюючи. Тобто акцент не ставиться на функціональність і дизайн форми вцілому, що є запорукою успішного і актуального дизайну.
3 причина - дизайн сам намагається себе продавати, а це велика помилка. Дизайнер має співпрацювати з професіоналами в своїй справі, з провідними виробниками з чіткою маркетинговою стратегією, а не самотужки бігати по магазинам і пропонувати свій ексклюзивний виріб. Ще в додаток хочеться поділитися його висловлюваннями про дизайн: 
"Дизайн всегда отыскивает вещи, которые еще не стали красивыми и одновременно удобными. И делает свое дело. Так однажды он нашел компьютер и превратил его в яблоко".
"Дизайн точно знает и идет в ногу со временем и на ногу еще дальше".

Про цікаві новинки на українському ринку інтер"єрного дизайну:

Філософія справжнього домашнього затишку від Joie Rustique de Luxe.
Меблі та декор виготовлені як би ви думали не в Італії і не в Франції, звідки цей стиль родом, а виготовлені в Україні, що просто не може не радувати. Україна починає випускати дуже якісний продукт, як в аспекті блискучого виконання меблів, так і повного комплексу виготовлення затишного декору.
 І що найважливіше, цими представленими на виставці експозиціями, все не обмежується - Ви можете обрати тканину з каталогу на вибір і власне створити свій ексклюзивний інтер"єр, в якому просто хочеться постійно бути. У колекції "Joie Rustique de Luxe" використовуються лише екологічно чисті матеріали-масив вільхи, мдф, фарби на водній основі та натуральні тканини. Приголомшливої краси австрійська та італійська фурнітура прикрашає моделі корпусних меблів, вносячи нотку аристократичної розкоші.


Joie Rustique de Luxe

Комічна експозиція молодіжної серії яскравих диванів Gagarin приваблювала своєю неординарністю та надзвичайно-притягуючими погляд насиченими кольорами та сучасними геометричними фактурами. Виставка стала площадкою для першої презентації компанії на меблевому ринку України. Основна цільова аудиторія-молодь віком від 22 до 34років, співвідношення ціни та якості найбільш оптимальне для молодих покупців. Назвати бренд Gagarin вирішили по аналогу зі словом "перший": перший космонавт-перший в житті власний диван.

Gagarin

Фабрика параметричного дизайну в 2-му павільйоні виготовляла вироби з фанери прямо на самій виставці Design Living Tendency і кожен міг стати свідком створення цих унікальних предметів дизайну.




Flux Furniture-дизайнерські складні меблі-трансформер.
Flux Furniture-перші в світі дизайнерські складні меблі, авторами яких є двоє молодих дизайнерів з Амстердаму. Унікальність дизайну полягає в можливості трансформуватися з плоского листа їх в стильні меблі і навпаки. Меблі Flux виготовлені з надміцного пластика поліпропілену і виготовляються в Голандії, витримують вагу до 150 кг.. Однією з ключових переваг цих меблів- це, бузсумнівно, стильний вигляд та здатність значної економії корисного простору. Родзинкою Flux Furniture є те, що її компактність дає змогу використовувати де завгодно і в різних цілях. Ви можете просто покласти в багажник авто десятки крісел, табуретів та столів і поїхати в будь-яке місце, там розкласти і насолоджуватися чудовим відпочинком.

Така яскрава кольорова палітра
Простота та зручність у сладанні меблів
Ще трохи цікавих моментів з виставкового простору








Про передноворічний настрій та неймовірний декор:

Можна безкінечно розповідати про те, скільки всього неймовірно-гарного було представлено на виставці і яка панувала атмосфера, але про це набагато краще розкажуть фото.
Саме так виглядають Ваші мрії на поличках...


Новорічна колекція італійської кераміки, іспанського гобеленового текстилю та декор від провідних эвропейських декораторів в стилі Villa Grazia. 


Хочеться, підвести трохи підсумок цьогорічної виставки.

В зв"язку з економічно-нестабільною ситуацією на ринку України відчувається спад по кількості новинок в колекціях. Якщо декілька років назад на виставці можна було щоразу знайти щось абсолютно нове і унікальне, то зараз виробники значимо скорочують кількість своїх  творчих експериментів, представлюваних в рамках Design Living Tendency.
 Вперше,на цій виставці я побувала 5 років назад, коли ще працювала в салоні гардин  та їздила у відрядження на ознайомлення з новинками текстильного дизайну. Тоді, лише текстильна експозиція займала майже 2 павільйони, а вся виставка займала всі 5. Цілого дня було мало, щоб встигнути все оглянути. Цього ж року, все було зосереджено в 3 павільйонах, але радує те ,що виставка працює і дає результативність відвідування стендів та підписання нових робочих контрактів, хоч і не таку численну як раніше.
Результатом цьогорічної виставки, особисто для мене, є чудовий досвід по роботі з клієнтами, знання по створенню еко-простору в інтер"єрі та поза його межами, нові знайомства та контракти з фабриками  та творчими майстернями по виготовленню унікальних  інтер"єрних речей та меблів. Зараз, володіючи базовими основами професійної сервіровки можу сміливо братися за оформлення святкового столу  і всі ці предмети декору, котрі були представлені на майстер-класі зараз є змога замовити у виробника, а раніше всі ці можливості були для мене закритими. Не зважаючи на те, що кількість тих, хто виставляється значно зменшилася результат всеодно є, адже знання, можливості та нові знайомства додалися і це не може не радувати.








Комментариев нет:

Отправить комментарий